Anti spam beleid

www.final-sound.nl, Anti spam beleid

Anti spam beleid: Martijn van der Roest (Kamer van Koophandel: 62985604), hierna te noemen Final-sound. Final-sound houdt net als jouw niet van spam, wij hanteren daarom een anti-spam beleid tegen het gebruik en het versturen van spam. oftewel het versturen ongevraagde of ongewenste mail. Final-sound stuurt een aantal keer per jaar een mail naar de bezoekers en klanten die diensten hebben afgenomen of zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van final-sound. De mail die final-sound stuurt bestaat voornamelijk uit gratis content zoals; Artikelen, tips, video’s, pdf, nieuws en vernieuwingen omtrent final-sound ook zullen er uitnodigingen voor webinars via de mail verstuurd worden. Uiteraard komen er ook leuke, aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen voorbij. Lid worden van de mailinglijst kan, als je hiervoor nadrukkelijk toestemming voor hebt gegeven.  Final-sound zal de gegevens van derden nooit voor andere doeleinden gebruiken of doorverkopen aan derden.

Inschrijven voor de mailinglist:

Iedereen met een persoonlijk e-mail adres kan zich via een inschrijfformulier (ook wel opt-in genoemd) inschrijven voor de mailinglijst. Hiervoor dient men zijn naam en e-mail adres achter te laten op het inschrijfformulier van de website www.final-sound.nl. Met de inschrijven geeft men toestemming om voortaan mails van final-sound te ontvangen. De toestemming is persoonlijk en niet overdraagbaar.

Uitschrijven van een mailinglist:

Iedereen met een persoonlijk e-mail adres kan zich op elk gewenst moment weer uitschrijven van de mailinglijst. Dit kan men doen door een korte mail te sturen naar info@final-sound.nl waarin u aangeeft dat u zich wil uitschrijven van de nieuwsbrief. dit zal ook standaard onderaan in de mail van de nieuwsbrief vermeld staan.

Wat is spam?

Onder spam wordt verstaan dat er grote hoeveelheden mails verstuurd worden zonder toestemming. Wij van Final-sound volgens de Europese wettelijke richtlijnen voor het versturen van mail. De Europese wetgeving houdt in dat bedrijven in Europa de opt-in regeling moeten hanteren wanneer deze e- mailcampagnes en e-mailmarketing willen versturen met een commercieel doeleinde. Zij mogen alleen e-mails versturen naar e-mail adressen waarvoor uitdrukkelijk toestemming is gegeven.